+37167373037 (info) +37122580220 (digitālā apdruka) +37122077660 (t-kreklu apdruka)

Publicēšana

  • Brošūra ir reklāmas poligrāfiskās produkcijas veids. Pēc sava ārējā izskata brošūra atgādina nelielu grāmatiņu, kuras maksimālais lapu skaits ir 90.
    Atkarībā no šāda veida reklāmas izstrādājuma uzdevumiem izšķir klasisko un mūsdienīgo brošūras variantu. Pirmajā gadījumā grāmatiņai ir neliels formāts. Lapas ir savienotas ar skavotāju vai saspraudēm. Mūsdienīgais brošūru standarts pieļauj dažādus izmērus, sākot ar kabatas eksemplāru, beidzot ar A4 formātu.

  • Poligrāfija kļūst aizvien mūsdienīgāka. Pavisam nesen tirgū parādījās papīrs, samērā neparasts un skaists. Tā nosaukums – dizaina papīrs. Daudzi cilvēki ir pieraduši uzskatīt, ka poligrāfija – tas ir parasts un konservatīvs darbs, kas necieš dizaineru idejas. Tomēr ar gadiem poligrāfija kļūst aizvien mūsdienīgāka un labāka, kā arī attīstās viss, kas attiecas uz poligrāfijas darbību.

  • Vizītkarte ir obligāts mūsdienu cilvēku aksesuārs biznesa un sociālajā vidē. Vizītkarte raksturo organizācijas reprezentabluma pakāpi un tās īpašnieka pozīciju tajā. Optimālais vizītkartes izmērs ir 90 mm uz 50 mm, kas ir piemērots vizītkaršu turētāja standartam.
  • Poligrāfija – tā ir rūpniecības joma, kas vairākkārt ražo daudzus drukas izstrādājumus un produkciju, izmantojot dažādas tehnoloģijas un tehniskos līdzekļus. Šobrīd poligrāfija tiek izmantota dažādās sfērās un visās rūpniecības nozarēs, bet līdz ar mūsdienu tehnoloģiju attīstību kļūst aizvien populārāka. Tās popularitāte skaidrojama ir lielo priekšrocību daudzumu atšķirībā no citiem rūpniecības veidiem.

  • Lai nogādātu informāciju maksimāli lielam cilvēku skaitam – potenciālajiem pircējiem, pakalpojumu saņēmējiem, klientiem vai pacientiem, ir radīti daudzi dažādi reklāmas produkcijas tipi un veidi. Viens no tiem un samērā izplatīts drukas izdevums ir reklāmas brošūra. Tā ir neliela grāmatiņa mīkstos vākos, parasti uz glancēta papīra ar košiem attēliem, fotogrāfijām, 4-8 līdz vairākiem desmitiem cauršūtām vai sastiprinātām lapām.

  • Jau sen plānojat remontu? Gribas kaut ko oriģinālu? Sienas apgleznošana nav pa kabatai? Paverieties apkārt. Visas šīs reprodukcijas, ģimenes foto, magnēti-suvenīri uz ledusskapjiem. Tie ir mēģinājumi kaut kā dažādot slāpējošo vienmuļību, kas ir apkārt mums. Ja jūs patiešām vēlaties kaut ko mainīt, pārvēršot apnikušās ziedu laukā, radot savā guļamistabā Parīzes atmosfēru, pārvēršot bērnistabu par pasaku valsti, izmantojiet sienas uzlīmes.

  • Bērna dzimšanas diena ir jāpārdomā laikus, apmēram divas nedēļas iepriekš. Parunājiet ar bērnu, kuru no draugiem viņš vēlētos ielūgt. Labāk, ja būs kādi 10 cilvēki. Vēl labāk būs, ja ar bērniem atnāks daži pieaugušie, kas varēs palīdzēt vecākiem un piedalīties visās bērnu izpriecās. Ja jūs aicināsiet tikai bērnus, ielūgumā norādiet laiku, svētku nobeigumu, lai vecāki varētu atnākt pakaļ saviem bērniem.

  • Izvēlēties dāvanu iesakāms laikus, lai svētku priekšvakarā neskraidītu pa galvu, pa kaklu pa veikaliem, beigās nopērkot kaut ko galīgi nederīgu, par ko mūsu gaviļnieks tiešām nebūs priecīgs. Dāvanai ir jābūt tādai, lai gaviļnieks būtu priecīgs par to! Būtu labāk, lai jūs apmēram vai precīzi zinātu par ko sapņo cilvēks, kuram jūs grasāties pirkt dāvanu. Ja tādas informācijas jums nav, izvēlieties dāvanu, ņemot vērā cilvēka raksturu un hobiju. Tāpat, no tuvākajiem cilvēkiem, piemēram sievas vai vīra, var uzzināt, ko cilvēks vēlas saņemt.

  • Atklātnes, kā kāzu ielūgumus, mēs sākām izsūtīt Holivudas filmu ietekmē. Tā, sagādājot sev liekas rūpes. Mēs bieži pat iedomāties nevaram, ko ar tiem izdarīt, pieļaujot lielu kļūdu skaitu - nosūtot nedēļu pirms kāzām vai nodrukājot visu pārāk sīkā šriftu, lai vairāk uzrakstītu.

  • Skrejlapa ir viens no visvecākajiem reklāmas produktiem. To izmantojas jau divus gadsimtus senā pagātnē, bet arī šodien tas tiek izmantots visai bieži. Reklāmas devēji novērtē skrejlapas par precīzu reklāmas vērsumu un par to zemajām izmaksām.