+37167373037 (info) +37122580220 (digitālā apdruka) +37122077660 (t-kreklu apdruka)

Vizītkarte ir obligāts mūsdienu cilvēku aksesuārs biznesa un sociālajā vidē. Vizītkarte raksturo organizācijas reprezentabluma pakāpi un tās īpašnieka pozīciju tajā. Optimālais vizītkartes izmērs ir 90 mm uz 50 mm, kas ir piemērots vizītkaršu turētāja standartam.
 

Mūsdienu vizītkaršu veidi:

- biznesa vizītkarte. Satur tikai pašas nepieciešamākās ziņas par īpašnieku – vārdu, uzvārdu, tālruņa numurus, amatu un uzņēmuma nosaukumu. Uz ierēdņu vizītkartēm attēlo valsts ģerboni un karogu. Biznesa vizītkaršu veidi: prezentācijas un kompānijas vizītkarte. Pirmajā izvieto tikai vārdu, uzvārdu, uzņēmuma nosaukumu bez koordinātēm un amatu. To izmanto tikai prezentācijai. Kompānijas vizītkartē ir pilns firmas nosaukums, tās adrese, tālruņa numuri un elektroniskā pasta adrese. Tās izmanto plašos oficiālos pasākumos;
– personīgā vizītkarte. Satur personīgos datus un papildus ziņas, kuras īpašnieks vēlas tur redzēt. Tiek izmantotas saviesīgos un ģimenes pasākumos: kāzās, dzimšanas dienās, ballītēs, apsveikumos, dāvanās;
- korporatīvā vizītkarte. Tiek izstrādāta ar vienotu firmas imidžu. Pastāv bezpersoniskas vizītkartes ar informāciju par organizāciju, tās darbību, birojiem un rezidencēm. Darbiniekiem tiek izgatavotas korporatīvās vizītkartes vienotā firmas stilā. Pieņemot darbā darbiniekus, pietiek vien ievietot to datus gatavā maketā;
- vizītkarte – flaieris. Tiek izmantots reklāmai un satur pakalpojumu sarakstu, organizācijas filiāļu adreses, informāciju par atlaidēm, nereti otrā pusē ir kalendārs. Klasiskajā izpratnē tā ir reklāmas lapiņa, bet tiek izmantota kā firmas vizītkarte ar papildus informāciju.

Profesionāļu izstrādāto vizītkaršu priekšrocības.

Vizītkarte tiek uzskatīta par tās īpašnieka seju, tā būtiski ietekmē imidžu un attiecības biznesa vidē un saviesīgajā dzīvē. Lai “otrā seja” neizskatītos vulgāra, bet būtu korekta un piesaistītu uzmanību, jālūdz speciālistu palīdzība.
Profesionālisma metodes:
- īsi un lakoniski izklāstīt visu nepieciešamo informāciju;
- piemeklēt krāsu gammu un izveidot individuālo stilu;
- piedāvāt materiāla un uzdrukas veida izvēli;
- visīsākajā laikā izgatavot nepieciešamo tirāžu par minimālo cenu.

Pareizi pārdomāta un noformēta vizītkarte nereti izrādās daudz efektīvāka par jebkuriem apjomīgiem un dārgiem reklāmas projektiem.