+37167373037 (info) +37122580220 (digitālā apdruka) +37122077660 (t-kreklu apdruka)

Brošūra ir reklāmas poligrāfiskās produkcijas veids. Pēc sava ārējā izskata brošūra atgādina nelielu grāmatiņu, kuras maksimālais lapu skaits ir 90.
Atkarībā no šāda veida reklāmas izstrādājuma uzdevumiem izšķir klasisko un mūsdienīgo brošūras variantu. Pirmajā gadījumā grāmatiņai ir neliels formāts. Lapas ir savienotas ar skavotāju vai saspraudēm. Mūsdienīgais brošūru standarts pieļauj dažādus izmērus, sākot ar kabatas eksemplāru, beidzot ar A4 formātu.


Jāmin arī trešais brošūras variants, kas ieguvis nosaukumu “modern”. Šo izstrādājumu īpatnība ir papildus informācija, kas tiek piedāvāta diskā, vizītkartē vai citos nesējos. To izvietošanai tiek izveidota speciāla kabatiņa.
Reklāmas brošūru popularitāte skaidrojama ar to, ka to cena nav augsta. Tai pašā laikā to izmantošana spēj dot labus rezultātus, jo ļoti daudzi cilvēki uzzina par kompāniju un sāk iegādāties tās preces vai lietot kompānijas pakalpojumus.
Brošūru popularitāti pamato arī tas, ka tajā, līdztekus tekstam, ir arī grafiskais saturs (diagrammas, zīmējumi, fotogrāfijas). Šāds apvienojums nodrošina labāku uztveri un informācijas atcerēšanos.
No sociālo aptauju rezultātiem izriet, ka attieksme pret brošūrām ir savādāka, nekā, piemēram, pret lapiņām. Cilvēks, kas saņēmis šo poligrāfiskās produkcijas veidu, nesteidzas tik ātri no tās šķirties. Bet viņa uzmanības pakāpe, ar kādu viņš aplūkos šo preses izdevumu, būs atkarīga no vairākiem faktoriem. Tai skaitā arī no brošūras dizaina un tā, cik pareizi būs izvietots materiāls tajā.
Preses izdevuma oriģinālais noformējums tiek panākts dizaineru darba procesā, kas savā projektā ņems vērā kompānijas korporatīvo simboliku un liks akcentu uz tās darbību.
Citi poligrāfiskās kompānijas speciālisti koncentrēsies uz drukas materiāla sagatavošanu. Tas būs strukturizēts un tiks piedāvāts nelielu bloku veidā, katrs no kuriem tiks papildināts ar tematisku zīmējumu vai foto. Šāda pieeja vairo interesi par brošūrā attēloto materiālu, padara to ērtāk uztveramu, saprotamu un atmiņā paliekošu. Šāda veida informatīvās iedarbības gala rezultāts būs pārdošanas apjomu kāpums vai kompānijas – reklāmas devēja pakalpojumu izaugsme.